fbpx

A sikeres webshop indítás első és legfontosabb lépése az üzleti modell és stratégia megalkotása

Nem titkolom, rettentően zavarnak azok a hirdetések, ahol azt szajkózzák a vállalkozónak hogy a COVID-19 kapcsán indíts Te is webshopot és pár nap alatt elkészítjük! – A webshop indítás nem ilyen egyszerű! Vagy is de össze lehet rakni néhány hét alatt, de hogy pénzt nem fogsz keresni azt garantálom! -ha nincs az iparágadra stratégiád!

De tudom, hogy a jó Isten azért teremtett ide erre a Föld nevű játszótérre, hogy fejlődjek. Így mindig igyekszem ezeket gyorsan elfogadni és úgy megközelíteni, hogy mindenkinek szíve joga, hogy mire költi a pénzét, így egy vállalkozónak is, az ő döntése, hogy csináltat-e egy 20. webshopot az ő iparágában vagy

 

van stratégiája a saját iparágára, de ha nincs is, legalább kutatja és folyamatosan az üzleti modell, valamint stratégiája fejlesztésére törekszik!

 

Szóval könyörgöm, üzleti modell nélkül NE!

Csak azért ne kezdj webshop készítésbe, mert mindenki ezt kommunikálja…

Szerintetek 10 vállalkozóból, aki éppen webshop indítás megvalósításán töri a fejét, mert mindenki a digitális jelenlétről beszél és elolvassa a cikkemet hányan hoznak olyan döntést, hogy:

Nem indítok webshopot, mert nem értek hozzá és nem is tudom megcsinálni!

Indítok webshopot, mert ha másnak bejött, akkor én is meg tudom csinálni!

Indítok webshopot, de keresek szakembert és kikérem a véleményét!

Tippeljetek nyugodtan!

Ide kattintva elárulom a megoldást, ha érdekel.

2,

7,

1

Igen, ilyenek vagyunk… Pedig azt a pénzt amit a második lehetőségre szavazó emberek “elégetnek” azt nyugodtan átutalhatnák bármely jótékonysági intézménynek is webshop indítás helyett.

És akkor a félreértések elkerülése végett:

Nem azt szeretném mondani, hogy mindenki, akinek boltja van és webshopot is szeretne, vagy csak webshopot szeretne az engem keressen meg, hanem azt, hogy légy tisztában azzal, hogy ha egy bolt mellé akarsz egy webshopot és azt sikeresen akarod csinálni, akkor úgy képzeld el, mintha eddig egy autóval közlekedtél volna, most pedig átülsz egy repülőgép pilóta fülkéjébe. A webshop indítás egy következő lépcsőfok, amihez igenis tanulás szükséges!

Autóból repülőgépbe

Tegyük fel a kérdést, ha Te azok közé tartozol, akik szeretnének repülni, akkor mit csinálsz?

Elmész egy tanfolyamra, megtanulod hogyan kell repülőt vezetni, vizsgázol, teszt vezetsz, majd több év gyakorlás után élesben vezetsz, végül veszel egy repülőt és Te vezeted.

Bérelsz egy repülőt és egy pilótát, aki elvezeti a magángépedet - és mindeközben rendszeresen beszélgetsz a pilótákkal és szépen lassan Te is rálátást szerzel, mik a legfontosabbak a pilótává váláshoz, de közben eljutsz A pontból B pontba, amikor kell repülővel és közben eldöntheted, hogy Te is pilóta szeretnél lenni vagy neked is pont elég, ha mindig valaki elrepít amikor kell.

A webshop indítás is hasonló, eldöntheted, hogy:

a, lehetőség

Te akarod csinálni és jobb esetben megtanulni is.

b, lehetőség

Keresel olyat, aki segít és “vezet” helyetted, míg Te megtanulod.

c, lehetőség

Vagy keresel olyat, aki segít és vezet, de Te nem akarod megtanulni, csak működjön és legyen eredményes.

Szerintetek a magyar vállalkozói kultúrában 100-ból hogyan oszlana meg az arány?

Ide kattintva megmutatom ezt is, ha érdekel.

80,

10,

10

Én azoknak tudok segíteni, akik b és c kategóriába tartoznak. Ha Te is ilyen vagy, akkor keress bátran és csináljunk együtt valami eredményeset! Kérj ajánlatot teljes webshop menedzsmentre.

Fontos nem marketing menedzsmentet vállalunk, komplett értékesitési és marketing webshop menedzsmentet!

Amennyiben szeretnél többet megtudni a sikeres e-kereskedelemről és a webshop indítás rejtelmeiről, kérj konzultációt!

Írd meg kérdésed, mi segítünk!

Töltsd ki az alábbi űrlapot és hamarosan megkeresünk további egyeztetés céljából!