Barion Pixel

Többcsatornás értékelések gyűjtése – útmutató webáruházak számára

Ebben a cikkben arról olvashatsz, hogy hogyan segíthet a többcsatornás értékelések gyűjtése a webáruházad sikerében.

Tudtad? 💡
Ez a témának a WebshopKatapult online kurzusunknak is része. Ha kíváncsi vagy, most belenézhetsz a kurzus egyik anyagába ingyen: kattints ide 🤝💪😇💰🙏

A Többcsatornás Értékelések egyedülálló hatása a vásárlókra

Az online vásárlók napjainkban egyre inkább támaszkodnak más vásárlók véleményére, mielőtt döntést hoznának a vásárlásról. Ezért kulcsfontosságú a pozitív visszajelzések gyűjtése és megjelenítése a webáruházadban. 

Eddig már mindenki – akár egy kezdő webshop tulajdonos is eljutott…de a lényeg itt is a részletekben és a tudatosságban rejlik.

A többcsatornás értékelések segítségével nemcsak az áruházad saját oldalán található visszajelzéseket használhatod, hanem kihasználhatsz más platformokat is, mint például a közösségi média vagy független értékelő oldalak.

facebook, google, árukereső, onlinepenztarca.hu

A Vásárlói visszajelzések gyűjtésének művészete

A vásárlói vélemények gyűjtése nem csupán egy egyszerű tevékenység, minden részlet számít. Fontos, hogy proaktívan kezeld és ösztönözd az ügyfeleket a visszajelzés adásra. Legyen könnyű és egyszerű a vásárlóknak értékelést adni, és ne feledd, hogy időről időre frissíteni kell az oldaladat az új értékelésekkel, véleményekkel.
Ezt ma már szoftverekkel mint például a trustindex könnyedén meg tudod tenni, sőt szinte kötelező is a használata.

A Többcsatornás Értékelések Kezelése és Használata

A többcsatornás értékelések általában hitelesebbnek és megbízhatóbbnak tűnnek a vásárlók számára, mivel nemcsak az áruházad saját oldalán találhatók, hanem más, külső forrásokból is származnak.

Fontos még:
– a negatív véleményekből is lehet építkezni, sőt a legtöbbet ezekből lehet tanulni
– amennyiben van rá lehetőséged a pozitív visszajelzést köszönd meg, míg a negatív visszajelzésekre mindig válaszolj megfelelő formában és hangnemben
-ez sem egy egyszeri feladat, rendszeresen kell kezelned a visszajelzéseket és elemezned az adatokat – még akkor is, ha a fenti automatikus AI válaszadás be van kapcsolva a trustindexben.

Ezek kulcsfontosságúak lehetnek a webáruházad növekedésében és sikerében. Legyél proaktív és használd ki a többcsatornás értékelések nyújtotta lehetőségeket! Merülj el a visszajelzések gyűjtésének és kihasználásának művészetében!

💡💡💡 Tipp: A termék oldalad fontosabb mint a főoldalad, kiemelten fontos hogy amikor a látogató a terméklapra érkezik, akkor ott is mutasd meg neki az értékeléseidet!

Kiemelnék még egy nézőpontot a többcsatornás értékelés gyűjtéshez:

Képzeld el, hogy csak facebook-oldaladon keresztül kérsz be értékeléseket, és mondjuk a facebook letiltja az oldaladat és ezáltal eltűnnek az értékeléseid….
Ha az értékeléseket úgy gyűjtöd, hogy szét vannak “porlasztva” ezekre a platformokra: facebook, google, árukereső, onlinepenztarca.hu -> Akkor maximum a 20-40%-a veszik el egy ilyen esetben az értékelésnek, nem pedig az összes.

A WebshopKatapult online kurzus segítségével még számos más szempontot és stratégia lépést ismerhetsz meg, nem csak elméleti anyagok segítségével, hanem gyakorlati pro tippekkel együtt, kipróbált, tesztelt, eredményt hozó javaslatokkal.

Nézd meg a témákat és válaszd ki a számodra legjobban passzoló kurzus csomagot!

Ha úgy érzed, ez most túl nagy falat számodra és van más ami elviszi az idődet, de szeretnél magadnak egy webshopodra szabott e-kereskedelmi és marketing stratégiát, akkor ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot most!

Kövess bennünket:
Facebook-on
YouTube-on
Köszönöm! 🙏🤝💪😇💰
Üdvözlettel:
Vilmos


hello

Írd meg kérdésed, mi segítünk!

Töltsd ki az alábbi űrlapot és hamarosan megkeresünk további egyeztetés céljából!