Barion Pixel

E-kereskedőként így bukhatod el a Marketingre költött pénzt!

konverzio-gyilkos-webshop-marketing-teruletek

Az e-kereskedelem dinamikus világában a webshop marketing sikeressége számos tényezőtől függ. A blog cikkben bemutatjuk azokat a kritikus pontokat, amelyeken egy e-kereskedő elhibázhatja a marketing stratégiáját, az általunk végzett auditok (webshop és marketing átvilágítások) esetében több mint 200 szempontot vizsgálunk. Az auditról bővebben itt találsz infókat.

A kurzus anyagába ingyen is belenézhetsz, kattints ide és már nézheted is 🤝💪😇💰🙏

Hibázhatsz itt:

Webáruház Műszaki Működőképesség és Keresőoptimalizálás

Technikai SEO (Keresőoptimalizálás)

➙ Nincs a kezdőlapon legalább 300 karakteres, keresőbarát szöveg.
➙ META adatok: A kezdőlapon és termékek, kategóriák oldalain hibásan vannak beállítva a META adatok?
➙ SEF URL: Minden termékhez és kategóriához megfelelően vannak beállítva a keresőbarát URL-ek?
➙ A termék- és kategória leírások tartalmaznak-e marketing szövegezést és belső linkeket?
A többi szempontot is megismerheted ebből a tudás anyagból.

Műszaki Működés

➙ Megrendelés visszaigazoló email: Tartalmazza az adatkezelési tájékoztatót, általános szerződési feltételeket és elállási nyilatkozatot?
➙ Szövegezés: Az oldalon egységes megszólítási forma van-e és csak a kiválasztott nyelven jelennek meg szövegek?
➙ Biztonság: Rendelkezik-e az oldal SSL tanúsítvánnyal a biztonságos adatátvitel érdekében?
és még sorolhatnám …..
A többi szempontot is megismerheted ebből a tudás anyagból.

Webáruház Ergonómia

Főoldal

➙ Webáruház előnyei: Kiemelt előnyöket kommunikál az oldal?
Vannak egyáltalán előnyeid? Mi nem előny:

  • 14 napos elállás ….
  • gyors szállítás
  • ügyfélszolgálat…- ezek NEM előnyök! Ezek a kötelező minimumok!

➙ Bannerek: A fő bannerek egységes méretűek és jól mutatnak és olvashatóak mobilon is – ha megjelennek…
➙ Kereső kiemelése: A kereső jól látható helyen van és könnyen elérhető?
➙ Használnak “okoskeresőt”?
➙ Hírlevél feliratkozás: Feliratkozási lehetőség és esetleges „csali” infó termék is van a főoldalon?
➙ Vannak Vásárlói vélemények, szerepelnek a főoldalon? több “csatornából -facebook, google, árukereső?
és még sorolhatnám …..
A többi szempontot is megismerheted ebből a tudás anyagból.

Termékek

➙ A termékoldalon megjelenő információk ugyanolyan fontosak mint a főoldalon lévő
információk, ez így van megjelenítve?
➙ Kategória és Termék Oldal: Minden terméknek és kategóriának megfelelő fotója és megfelelő leírásai vannak?
➙ Vásárlói Vélemények: Megjelennek-e vásárlói vélemények a termék oldalon és esetleg más platformokon is (pl. Google, Facebook)?
és még sorolhatnám …..
A többi szempontot is megismerheted ebből a tudás anyagból.

Marketing Eszközök Átvizsgálása

Google és Facebook

➙ Analytics és Ads: Megfelelően vannak-e integrálva a Google Analytics és Facebook Ads?
➙ Konverziómérés: A konverziómérés be van állítva és rendelkezésre állnak-e releváns statisztikák?
➙ Search Console által feltárt hibák mindegyik javítva van?
➙ Facebook remarketing kampányok futnak?
és még sorolhatnám …..
A többi szempontot is megismerheted ebből a tudás anyagból.

Összefoglalás

A fentiek csak töredékei azoknak a kritikus pontoknak amelynek a figyelembevétele elengedhetetlen az e-kereskedők számára, hogy sikeresen működjenek és növekedjenek a digitális piacon. A fentiek áttekintése és optimalizálása segíthet elkerülni a leggyakoribb hibákat és maximalizálni a marketing hatékonyságát.

Ezekről bővebben és részletesen tanulhatsz az online kurzus segítségével.

Bármiben tudok segíteni keressetek bizalommal.

Kövess bennünket:
Facebook-on
YouTube-on

Köszönöm! 🙏🤝💪😇💰
Üdvözlettel:

Vilmos

A hivatásom, hogy a Magyarországon kereskedő e-kereskedőknek segítsek profitot termelő webshopokat felépíteni és működtetni.
14 éves korom óta értékesítésből élek 😉-és ez nem vicc.
Online kereskedői utadon segítünk eljutni oda, ahol még nem jártál, de szeretnél eljutni.
Ezen a csatornán keresztül tudom eljuttatni a legtöbb emberhez a tapasztalataimat.

Hogyan tudunk segíteni?

PPC és webshop átvilágítás

A E-kereskedelmi sikered 80%-a a kereskedelmi és a marketing stratégiától függ, ha még nincs elkészítve, itt a megoldás.
➙ PPC és webshop átvilágításra jelentkezz most itt
➙ Miért eredménytelenek a PPC kampányaid? Nézd meg a videót!
➙ Miért UNAS webshop motort használj? Választ itt találod!
➙ Nézd meg referenciáinkat
✓ INGYENES blogok

hello

Írd meg kérdésed, mi segítünk!

Töltsd ki az alábbi űrlapot és hamarosan megkeresünk további egyeztetés céljából!