Barion Pixel

Ezeket ne kövesd el – E-kereskedők 5 legnagyobb webshop hibája

Tanuljunk a hibáinkból!

Az e-kereskedelem dinamikusan fejlődik Magyarországon, de sok magyar vállalkozó még mindig komoly webshop hibákat követ el, amelyek hátráltatják a növekedést és a siker elérését. Olyan alap hibák ezek, mintha a házunk alapjából kihagynánk a cementet!
Ebben a cikkben bemutatom a magyar e-kereskedők öt legnagyobb hibáját, és megosztom, hogyan kerülheted el ezeket a buktatókat.

A kurzus anyagába ingyen is belenézhetsz, kattints ide és már nézheted is 🤝💪😇💰🙏

Hiányos vagy egyáltalán nem létező Stratégia és Piackutatás

Az egyik leggyakoribb hiba, hogy sok e-kereskedő nem rendelkezik megfelelő stratégiával és nem végez megfelelő piackutatást. Ennek eredményeként nem ismerik fel a célpiacuk igényeit és viselkedését, ami csökkenti az eladásokat és a bevételt. A „Webshop Értékesítési és Marketing Stratégia tervező tudásanyag” segítségével alaposan megvizsgálhatod a piaci trendeket és optimalizálhatod stratégiádat.
Erről bővebben ITT találsz információt.


Inkább szeretnél magad mellé egy társat aki segít az e-kereskedelmi és marketing stratégiát kidolgozni?! Akkor ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot most!

Hibás Webshop kialakítás és ezáltal rossz felhasználói élmény

A második legnagyobb hiba, a webshopok hibás kialakítása és a felhasználói élmény hiánya. A lassú betöltési idő, a bonyolult navigáció és a nem reszponzív design, a sok felesleges és zavaró widgetek elapaszthatják a potenciális vásárlókat.
Fontos, hogy a webshopod felhasználóbarát és mobilbarát legyen, hogy maximális bevételt generáljon.
Erről bővebben ITT találsz információt.

Rossz Árazási Stratégia

Az árazás kulcsfontosságú tényező az e-kereskedelemben. Sok magyar e-kereskedő túlárazza vagy aláárazza termékeit, ami károsíthatja a márkát és csökkentheti a saját és versenytársai profitját is. Tanulmányozd a piaci árakat, és használj dinamikus árazási stratégiát az árrés optimalizálásához.


Jómagam, azért szeretem a válságos piaci környezetet, mert ilyenkor azok a “szerencsevadászok”, akik a lagnagyobb piacrombolók, ők eltünnek, tönkremennek.
Erről bővebben ITT találsz információt.


Inkább szeretnél magad mellé egy társat, aki segít az e-kereskedelmi és marketing stratégiát kidolgozni?! Akkor ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot most!

Gyenge, hiányos, hibás webshop Marketing és Promóció

A negyedik legnagyobb hiba, a gyenge vagy egyáltalán nem létező marketingstratégia és a promóciós tevékenységek elhanyagolása. A sikeres e-kereskedelmi vállalkozások aktív és rendszeres marketinggel, hatékony promóciókkal növelik a láthatóságot, a látogatottságot és a bevételt. Természetesen a hozzá nem értők a marketing költésekre költségként tekintenek mivel nincs felépítve a vevőszerző gépezetük, a látogatóból vásárlóvá konvertálás útja, ezért számukra ténylegesen kidobott pénz a marketing költés. Használj SEO-t, fizetett hirdetéseket és közösségi média marketinget, brand építést, hirlevelezést, azaz építsd többcsatornás marketinget! Ez olyan biztonságot ad amiről most még csak álmodozol.
Erről bővebben ITT találsz információt.


Inkább szeretnél magad mellé egy társat, aki segít az e-kereskedelmi és marketing stratégiát kidolgozni?! Akkor ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot most!

Raktárkezelési és termék, termékmix problémák

Végül, de nem utolsó sorban, maga a TERMÉK! EZ AZ ALFÁJA ÉS AZ OMEGÁJA az e-kereskedelmi vállalkozásnak, azaz a megfelelő piacképes termékmix.
Továbbá sok magyar e-kereskedő küzd raktárkezelési problémákkal, ami befolyásolja a szállítási időt és az ügyfélélményt. Invesztálj modern raktárkezelési rendszerekbe, ITT találsz hozzá segítséget.

Vagy keress olyan kiszervezett logisztikai megoldásokat, melyekkel optimalizálni tudod az ellátási láncot és csökkenteni a költségeket.


Termék kiválasztás, piac és konkurencia kutatás, elemzésről bővebben ITT találsz információt.


Inkább szeretnél magad mellé egy társat, aki segít az e-kereskedelmi és marketing stratégiát kidolgozni?! Akkor ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot most!

Összegzés

Az e-kereskedelem Magyarországon óriási potenciállal rendelkezik, de a sikerhez elengedhetetlen a megfelelő stratégia, a kiváló webshop kialakítás, a Kereskedelmi és marketing stratégia, valamint a hatékony raktárkezelés. Dolgozz azon, hogy ez az öt legnagyobb terület a Te vállalkozásodban rendszeresen javuljon, és használd ki a digitális korszak lehetőségeit a maximális profit érdekében. Az említett hibák elkerülésével és a helyes stratégiák alkalmazásával könnyedén növelheted webshopod sikerét és versenyképességét a piacon, ehhez óriási segítség ez a kurzus.

A fentiek saját és rendszeres, évente átlag 100 magyar webshop auditálása során szerzett tapasztalatból látom. – ITT olvashatsz róla, garantálom hogy egyedülálló Magyarországon!

Bármiben tudok segíteni keress bizalommal.

Kövess bennünket:
Facebook-on
YouTube-on

Köszönöm! 🙏🤝💪😇💰
Üdvözlettel:

Vilmos

A hivatásom, hogy a Magyarországon kereskedő e-kereskedőknek segítsek profitot termelő webshopokat felépíteni és működtetni.
14 éves korom óta értékesítésből élek 😉-és ez nem vicc.
Online kereskedői utadon segítünk eljutni oda, ahol még nem jártál, de szeretnél eljutni.
Ezen a csatornán keresztül tudom eljuttatni a legtöbb emberhez a tapasztalataimat.

Hogyan tudunk segíteni?

PPC és webshop átvilágítás

A E-kereskedelmi sikered 80%-a a kereskedelmi és a marketing stratégiától függ, ha még nincs elkészítve, itt a megoldás.
➙ PPC és webshop átvilágításra jelentkezz most itt
➙ Miért eredménytelenek a PPC kampányaid? Nézd meg a videót!
➙ Miért UNAS webshop motort használj? Választ itt találod!
➙ Nézd meg referenciáinkat
✓ INGYENES blogok

hello

Írd meg kérdésed, mi segítünk!

Töltsd ki az alábbi űrlapot és hamarosan megkeresünk további egyeztetés céljából!