Barion Pixel

Belépő termék, mint webshop stratégiai eszköz – az első randi…

A webshopoknak hosszú távú üzleti célokat kell szem előtt tartaniuk, és ennek megfelelően kell kialakítaniuk az üzleti stratégiájukat. Miért jó ehhez egy webshop stratégiai eszköz? Azért, mert ezek az eszközök segítenek felismerni és kihasználni a piaci lehetőségeket, valamint megkülönböztetni magunkat a versenytársaktól.

Tudom, hogy ez elsőre ilyen nagyon tudományosnak tűnik, de alapvetően csak a “józan paraszti” eszünket kell használni, megnézni a saját magunk és mások működését “madártávlatból”, majd rögtön letisztul a kép.😉🤔👁

Ma egy ilyen eszközről lesz szó, nem más, mint a belépő termék. Az ehhez kapcsolódó tapasztalataimat szedtem egy csokorba, olvasd el, hátha segítségedre lesz a webshopod sikerében.

A belépő termék: vásárlói utazásunk első lépése 👣

Gondold el a belépő terméket, mint az első lépést egy randin. Ennek a pillanatában az ügyfelek megismerik a márkádat, és ez az első benyomás meghatározó lehet a további kapcsolat szempontjából. A belépő termékeknek webshop stratégiai eszközként csábítónak, megfizethetőnek és kiemelkedő minőségűnek kell lenniük, hogy ösztönözzék az első vásárlást. Nem csak stratégiai, hanem marketing eszközként is segíthet a márkának megszerezni az első vásárlókat, megismertetni azokkal a termékekkel, szolgáltatásokkal, amelyeket kínál és emellett építeni a vásárlói bizalmat.

Ebben a kurzusban részletesen megmutatom, adok hozzá konkrét tervező Excel táblát is, hogy hogyan kell a beszerzési árad, a szállítási költséged, az eladási árad és a minimum rendelési érték mátrixodat úgy kidolgozni, hogy a belépő termék vásárlása számodra profitábilis vagy minim 0-ás legyen.
https://okosanwebshopot.hu/kurzusaink/arazaskedvezmeny-akcio-hibak-amiket-ne-kovess-el/

A webshop stratégiai eszköz céljának meghatározása

Az eddigiek olvasása közben már biztosan kitisztult számodra is, hogy a belépő termékek nem csupán eladásokat hozhatnak, hanem az ügyfélkapcsolatok alapjait is lerakhatják. Az elsődleges cél ezzel a termékkel tehát nem a hatalmas profit, hanem a hosszú távú ügyfélhűség kialakítása és a márkaismertség növelése.
👉Fontos: ez a módszertan csak akkor lesz profitábilis, ha van egy felépített sales lépcsőd… ezzel bővebben a kurzusainkban ismerkedhetsz.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő belépő termékeket?

  • Piaci tesztelés: Válassz ki néhány potenciálisnak vélt belépő terméket, és teszteld őket a piacon. Figyeld meg, melyik termékre mutatkozik a legnagyobb érdeklődés. Először ne tedd ki minden használt marketing csatornára, csak felugró ablakban teszteld a webshopodban. Elemezd ki az eredményeket és a legjobban teljesítő terméket tedd ki a többi marketing felületre.
  • Ár-Érték arány: A belépő termékeknek vonzó ár-érték aránnyal kell rendelkezniük. Megfizethetőnek kell lenniük, hogy az impulzív vásárlói hatást el tudd érni, javasolt 5000.- Ft alatt legyen a kedvezményes ára.
  • Márka és termék összhangja: Fontos, hogy a belépő termékek összhangban legyenek a márka üzenetével és értékeivel, megerősítse a vállalkozásod alapelveit. Ne feledd, ezek az első benyomások, amelyek meghatározzák az ügyfélélményt.

A webshop stratégiai eszköz – belépő termék állandó fejlesztése

A belépő termékek nem statikusak, ahogy egyik webshop stratégiai eszköz sem az. Szinte minden ilyen jellegű témánál el szoktam mondani, hogy mennyire fontos a rendszeresség. Felül kell vizsgálni és fejleszteni őket, hogy mindig megfeleljenek az aktuális piaci trendeknek és az ügyfél igényeinek. Ezért például a szezonalitás és a piaci változások figyelembevétele is kulcsfontosságú a sikeres belépő termék kiválasztásához.


Készítsd elő az alapot hosszú távú ügyfélszerzéshez, a sikeres üzleti kapcsolatokhoz! A WebshopKatapult online kurzusunk segítségével konkrét példákat és számolótáblákat kapsz. Ne habozz, csatlakozz hozzánk, és lépj tovább az üzleti utadon a profit és a siker felé!

Teljeskörű, webshopodra szabott e-kereskedelmi és marketing stratég kidolgozásban, működtetésében is tudunk segíteni, keress minket bátran elérhetőségeink valamelyikén!

Kövess bennünket:
Facebook-on
YouTube-on

Köszönöm! 🙏🤝💪😇💰
Üdvözlettel:
Vilmos

hello

Írd meg kérdésed, mi segítünk!

Töltsd ki az alábbi űrlapot és hamarosan megkeresünk további egyeztetés céljából!